niedziela, 16 marca 2014

I'm weak.

Właśnie przeglądałam zdjęcia z roku wstecz.
Okropne jest to jak bardzo się zmieniłam. Tak, właśnie, okropne.
Boję się tego jak postrzegają mnie inni, bo wizja mnie samej w moich oczach jest potworna.
Byłam miła, kochana, słodka, bezbronna. Stałam się fałszywą suką. I chociażbym miała umrzeć by udowodnić, że chcę się zmienić to się na nic nie zda.
Staram się ze wszystkich sił, ale jestem za słaba.
Nie umiem.
Nie wiem jak, ani co zrobić by postrzegano mnie jako dziewczynę jaką jestem w środku. Jako osobę prawdziwą.



Chciałabym żyć normalnie, bez zbędnych spojrzeń i komentarzy, jak wcześniej. Nienawidzę siebie ze wszystkich sił. Nienawidzę każdej części siebie. Nie umiem sobie wyobrazić, że ktoś może mnie kochać.
Jestem okropna. Jestem potworem. To się nie zmieni.
Pomocy. Tonę.

 I don't want to be the person I am anymore.

Przepraszam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz